.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رنجنامه یک نویسنده مازندرانی دفاع مقدس ؛
رقابت داغ کنسرت ها در آستانه برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای مازندران!
حضرات محترم! شهدا زنده اند و شاهد و ناظراعمال شمایند. کمتر از سه ماه دیگر برگزاری اجلاسیه کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران را در پیش داریم. بجای اینکه یادواره های شهدا از باب کیفی سازی در کوران رقابت های محتوایی و تبلیغی قرار گیرند، جو شهر به دست یکسری از غافلین به رقابت کنسرت ها افتاده است. شهر را نجات دهید...

شمال نیوز: سجاد پیروزپیمان ، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در وبلاگش ( لشکر 25 کربلا ) با انتقاد شدید از برگزاری پی در پی کنسرت های موسیقی در مرکز استان از بی توجهی مسئولان فرهنگی استان به یادواره های شهدا انتقاد کرد .

متن کامل یادداشت پیروزپیمان را باهم می خوانیم :

ایهاالعُلما والمسلمین ! بشتابید و ساری را نجات دهید. غبار گناه و آلودگی معاصی، قلب شهر را تیره و تار کرده است. حضرات آیت الله نظری و طبرسی و دیگر علمای شهر بپاخیزید و در عرصه تعالی فرهنگ اسلامی مازندران، مجاهدانه بتازید و این لکه های ننگ را از چهره ی استان پاک کنید...

 

 

چند وقتی است که در شهرستان ساری، کنسرت های متعددی با حضور خوانندگان مختلف برگزار می شود. نمی دانیم این دست کنسرت ها که تاکنون سالی یک مرتبه هم به زور انجام می شد، به یکباره بعد از انتخابات، تنورش داغ شد و سیستم مجوزدهی اداره کل ارشاد هم به روی غلتک افتاد.

حال چه سیاست، چه تدبیر و به چه امیدی این کار بر صدر جریان فرهنگی استان قرار گرفته را نمی دانیم؟!

چه تفکراتی بر سرسرای دالان های نهادهای متولی فرهنگ این استان جاری شده را هم نمی دانیم!

چه سازشی بر گردن مسوولین ذی­ربط سرایت کرده را هم نمی دانیم ولی در مجموع این حرکت غیرخدایی از سوی نااهلان و نامحرمان به جوش افتاده و دامن گیر همه ی افراد شهر شد.

تا دیروز میل به پولدار شدن نداشتم و از همان روزی اندکی که خداوند به بنده ارزانی داشت، راضی بودم ولی امروز وقتی در خیابان های شهر قدم می زدم و از تبلیغات شیر مرغ تا جون آدمیزاد را بر سر بیلبوردهای تبلیغاتی می دیدم، آرزو کردم آنقدر پول دار می شدم که تمام تابلوهای شهر را می خریدم یا اجاره می کردم و روی آن نقش، خوش طینت ترین افراد عالم را می کشیدم.

 به یکی از میدان های بزرگ شهر رسیدم، دیگر خونم به جوش آمده بود و دلم می خواست فریاد بکشم: «ساری... ساری... یعنی واقعاً اینجا ساری است؟ باز هم کنسرت؟ باز هم مراسم گناه... باز هم تو شهر ساری؟ آخه برای چی؟ اون هم به مناسبت غدیر؟ غدیر بهانه ای برای گناه؟ آی اهل عالم بدونین آقام علی(ع) مظلومه...»

بنرهای عریض و طویل بر سر بیلبوردهای بلند، تابلوی تصاویر خواننده ها شده اند و جای خالی، قاب طلایی حضرت امام خامنه ای و قاب سرخ امام و شهیدان، قلب هر مسلمانی را آزرده می کند.

در شهر عکس شهدا هم دیده می شود ولی آیا قابل قیاس با آن تصاویر دیگر هست؟!

ایهاالعُلما والمسلمین ! بشتابید و ساری را نجات دهید. غبار گناه و آلودگی معاصی، قلب شهر را تیره و تار کرده است. حضرات آیت الله نظری و طبرسی و دیگر علمای شهر بپاخیزید و در عرصه تعالی فرهنگ اسلامی مازندران، مجاهدانه بتازید و این لکه های ننگ را از چهره ی استان پاک کنید.

جناب آیت الله نظری ! حضرتعالی بنیان گزار دهه غدیر هستید و این افتخار مردم این شهر است و آیا باید در شهر شما، در روز غدیر چنین مراسمی را در پیش رو داشته باشیم؟!

چرا و به چه دلیل با حضور حضرات عالی، مسوولین شهری و استانی باید جرأت کنند و هر عمل ضدفرهنگی را در لباس فرهنگ به خورد جوانان این سرزمین لاله خیز دهند.

جناب مدیرکل ارشاد، حضرت حجة الاسلام والمسلمین ابراهیمی ! ما پای منابر شما بزرگ شده ایم. هر چه سریع تر جلوی این فسق و فجور علنی را بگیرید. تا به کجا این روند باید امتداد یابد؟

جناب شهردار محترم، برادر محترم و ولایتمدار شهیدان عبوری! بیلبوردهای بزرگ شهر را به ترویج فرهنگ اسلامی و اشاعه آن قرار دهید. یعنی شهرداری با این همه اعتبار و خودکفایی مالی، لنگ پول اجاره ی تابلوهای تبلیغاتی است؟

حضرات محترم! شهدا زنده اند و شاهد و ناظراعمال شمایند. کمتر از سه ماه دیگر برگزاری اجلاسیه کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران را در پیش داریم. بجای اینکه یادواره های شهدا از باب کیفی سازی در کوران رقابت های محتوایی و تبلیغی قرار گیرند، جو شهر به دست یکسری از غافلین به رقابت کنسرت ها افتاده است. شهر را نجات دهید.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هموطن 1 آبان 1392
من نظر خاصی به اجرای این کنسرت ها ندارم ولی اینکه در کشوری اسلامی اونو گناه و این همه تهمت بزنید واقعا عجیب و با انصافیه . . . تو تمام این بچه ها برگردید دارند بستگان و فامیلی که شهید شدند . . . اینها بچه های همین خاکند . . . اینقدر به اسم شهدا برای خودتون دکون باز نکنید
نا شناس 1 آبان 1392
ساری رو ده سال تبدیل به خرابه کردید.بسه دیگه
مازني 1 آبان 1392
كاش اين برادر اسمش را مي نوشت تا بهتر ارتباط برقرار ميكرديم . اتفاقي در شهر دارد صورت ميگيرد كمي به نظر غريب مي ايد . علتش هم فضاي بسته چند سالي بود كه مسئول ارشاد استان ايجاد كرده بود . حال چه شده يك دفعه سر كيسه را باز كرد نمي دانيم ؟ انشالله كه از سر خير خواهي باشد . نه چيز ديگر . دوم مگر چه عيبي دارد . همين شما مراسم عروسيها را در شهر و روستا خود نمي بينيد . مگر شما اين چنين برنامه را در تلويزيون نمي بينيد . مگر شما همين جوانان را در روز عاشورا نمي بينيد چگونه بر سر وسينه خود ميزنند . برنامه اي با مجوز رسمي از ارشاد واماكن در مكاني رسمي وامن خواننده اي كه در سيما رسمي كشور مي خواند اجرا ميگردد و بخشي از خسته گي روحي ورواني جوانان بيكار را هم بر طرف مي گردد . اشكال كار كجاست كه شما بزرگداشت ياد واره شهدا را بهانه ميكنيد . مگر اينها جلوي برگذاري ياد واره شهدا را ميگيرند كه نبايد اجرا گردد . ایهاالعُلما والمسلیمن را براي مشكل بيكاري جوانان . براي فراواني مواد مخدر . براي رواج ربا ورياح ودروغ طلب نكرديد . براي حل مشكل ترافيك و گراني خريد خانه بي خانهمانها براي پيشگيري از مرگ ومير فقر ونداري وديگر از كجا بگويم كه شما ومن وهمسايگان وهم شهريهامان گرفتارش نيستند
نا شناس 1 آبان 1392
* چه ربطی داره خود شهدا بعنوان ایثارگر ما مدیون شان هستیم ولی قرار نیست هر کسی نیت و فکرش را بعنوان اندیشه شهدا به جامعه تحمیل کنه و ارزش شهدا را در بین نسل جدید کم نماید . همه به آنا بدهکاریم ولی مردم باید زنده و سر زنده و زندگی کنند مگر شهدا برای غیر این رفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرتضی 1 آبان 1392
شهرداری که خودش بعضا مجری این مراسمات است برادر من!
مجتبی 1 آبان 1392
جناب آقای پیروز پیمان مطمئن باشید هیچ کسی که خودش را مسلمان وایرانی می داند امام و شهدا را فراموش نخواهند کرد متاسفانه هر کس دو رکعت نماز بیشتر میخواند فکر میکند او نعوض باالله پیغمبر زاده است شما اون دو چشم خودتان را حسابی باز کنید و ببینید که مردم در تمام صحنه ها حضور پیدا کردند و خواهند کرد این مردمی که جنابعالی و امثالهم بعد از خلق حماسه با افتخار آمارشان را می نویسید نیاز به تفریح ، شادی و دلخوشی دارند شما بهتر است برای تنویر افکار عمومی چاره دیگه ای بیاندیشی و که مردم فهیم ایران و علی الخصوص مازندران می دانند که چه بکنند وگرنه در برابر این همه ناملایمات چند سال اخیر که فشار زیادی بر آنان آمده تحمل نمی کردند همه ما مدیون امام ، رهبر انقلاب و شهدا و همه علما هستیم . خواهشاً دایه عزیز تر از مادر نباشید
امید 1 آبان 1392
آقا سجاد زیاد زور نزن یه وقت بهت فشار میاد.........
رحمان 1 آبان 1392
نگران نباش همین امروز حاجی نظری به فرامین حضرت عالی عمل میکنه........
رضا 1 آبان 1392
معلوم نیست دلش از کجا پره که اینطوری داره داد و بیداد میکنه
اقصی 1 آبان 1392
سلام . از این که هنوز هم کسانی هستند که دغدغه شهدا و بی مهری های که به آنها و خانوادهاشون می شه را دارن خداییش دلم آروم میگیره، چون دیگه کسی به یاد آن صحنه های ای که پسر کنار پدر به شهادت میرسید و پدر جنازه پسرشو میگیره میاره تو خونه میگفت آی اهل خانه بیاین برای آخرین بار جگرگوشمو تماشا کنید وداع کنید.
حسن 1 آبان 1392
یکی به این آدم بگه یعنی همه مسوولین شهر و استان دارند اشتباه میکنند و تو درست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اا 1 آبان 1392
آقاي رمداني من تعجبم ايروزها ارزش و منزلت شهدا را با برخي موارد از بين ميبريد ملت ايران و جوانان ما پايبند اين نظامند و سرلوحه آن رهبر معظم انقلاب و خانواده هاي شهدا و جانبازان كه ارزشهاي اين مرز و بو م هستند جاي بسي تعمل هست اين كه هر نكته مكاني دارد خوب در هر جاي ايران كنسرت برگزار ميگردد ياد واره شهدا هم همچنين و فضاي هر يك مخل تفكرات وانديشه ها نميگردد
حسن 1 آبان 1392
مگه اتفاقی افتاده ، چرا به جای دیگران تصمیم می گیرید اگر گناهه ، اگر حرامه شما تشریف نبرید . از کجا می دانید مراسم گناهه چرا به همین راحتی به دیگران تهمت می زنید .
خانوادخ شهید 1 آبان 1392
برگزاری کنسرت موسیقی هیچ منافاتی با کنگره شهدا ندارد. هر برنامه و مناسبت جای خودش را دارد . با این دیدگاه ما نباید جشن های غدیر را برگزار کنیم چون عاشورا در پیش است. به نویسنده مقاله خاطرنشان می کنم به حدیث امام جعفر صادق ع که فرمودند شیعیان ما در شادی ما شاد و در ماتم ما اندوهگین هستند توجه فرمایند. برگزاری کنسرت از نیاز های جوانان و خانوادهاست . البته گرامی داشت یاد و نام شهدا وظیفه اصلی همگان می باشد.اما نباید بخاطر کنگره برنامه های دیگر تعطیل شود.
محمد خوش اخلاق 1 آبان 1392
جناب دوست عزیز سجاد پیروزپیمان: شما به جای اینکه در خیابان ها سرتان را بالا بگیرید و تابلوها را ببینید در خیابان به وضع مردم بنگرید که به چه شکل در آمده .به قهوه خانه های جاده دریا سری بزنید که مشتریان قلیان بدست آن چه کسانی هستند.به فقر مالی مردم بنگرید که از روی نداری به چه کارهایی تن میدهند. آیا روح شهدا راضی به رشوه ،رانت ،پارتی بازی ،فقر،جنگهای سیاسی برای منافع شخصی ،استفاده شخصی از بیت المال، جنگ برای قدرت و.... می باشد. دل مردم را شاد نگهداریم.
نا شناس 1 آبان 1392
خوب كه چي؟!!!!!!!يعني همش بايد گريه كنيم؟!!!!!!!!!!هر چيزي جاي خودش و داره نميدونم چرا بعضيا همه چي و با هم قاطي مي كنن!!!تا كي مي خواين به اين تفكرات افراطي ادامه بديد!!!!!بعد اين همه سال حالا يه يه ماهي كنسرت برگزار شده خوب چه اتفاقي افتاد حالا؟!!!همه منحرف شدن!!!!؟يعني قبل از اين يه ماه همه چي عالي بود!!!!!!!!!!!!يه كم فكر كنيد لطفا
محسن 1 آبان 1392
مشكل كنسرت ها چيه؟
تو اين شرايط سخت زندگي كه مردم دچار افسردگي شدن، اشكالي داره يه فرصتي پيش بياد كه چند ساعتي حداقل غم و غصه هاشون رو فراموش كنن؟!
يعني شهدا مخالف با شادي مردم بودن؟!
بجاي شعار دادن، بهتره سعي كنيم عمل درست انجام بديم كه هم خدا خشنود باشه هم شهدا.
نا شناس 1 آبان 1392
سلام برادر مسلمان . انسانها به شادى نياز دارند و جوانان اگر با اهنگها و فيلمهاى مجاز داخلى به اين شادى نرسند در فيلم و اهنگ غير مجاز بدنبالش ميروند . چيزى كه شما ميگوييد به درد اين زمان كه دنيا دهكده اى بيش نيست و جوانان با تمام دنيا در ارتباطند نميخورد. سختگيريهاى بيمورد و بيجا ى اينگونه ،متاسفانه جوانان را نسبت به اسلام سست كرده در حالى كه "اسلام به ذات خود ندارد عيبى هر عيب كه هست از مسلمانى ماست". به اميد روزى كه شما مسلمانانه تفكر كنيد نه مغرضانه.
جابر محمودی 1 آبان 1392
با سلام بنده خدا خیلی تند رفتی همین ......که ازش کمک خواستی بره پسرش رو هدایت کنه که با ماشین پورشه پانامرای رنگ بژ یک میلیاردیش تو خیابونها مردم رو حسرت به دل و انگشت به دهان میذاره، مردم هم خسته از اینهمه تبعیض دلشون به یک ساعت شادی تو کنسرت ها خوشه ، من خودم فرزند شهیدم تو رو خدا انقدر از پدران ما واسه پیشبرد اهدافتون خرج نکنید
نا شناس 1 آبان 1392
نویسنده محترم ..صرف برگرای کنسرت گناه نیست و کسانی که در آن شرکت می کنند گناه کار نیستند
نا شناس 1 آبان 1392
مگه اين اقايان كه كنسرت اجرا ميكنند از مراجع قانوني مجوز ندارند.. چرا همه چي رو با هم مخلوط ميكنيد.. .. درود خدا بر شهيدان
نا شناس 1 آبان 1392
متاسفانه با اینکه مدیرکل ارشاد اسلامی استان یک روحانی می باشد از زمان مدیریت افراد شخصی کنسرتها بیشتر شده و متاسفانه بستگان مدیریت محترم نیز از پیگیری کننده گان کنسرتها می باشند و فعالانه مشغولند شما در هیج شهری مانند ساری نمی بینید که کنسرت اجرا شود در شهرستان بابل به همت امام جمعه ان کسی جرات اجرای کنسرت ندارد اما در ساری واویلا
سید 1 آبان 1392
سلام مرسی بابت حساسیت ولی مجریان این برنامه ها ایرانی ومسلمان هستند.حال اگر ما از فرهنگ خود دور شدیم و درچنین محیطی ظرفیت و مازندرانی بودن خود را فراموش می کنیم بحث جداست.می توان با حجاب برتر هم دراین نوع کنسرت ها حضور داشت
ش 1 آبان 1392
نمی دانیم این دست کنسرت ها که تاکنون سالی یک مرتبه هم به زور انجام می شد، به یکباره بعد از انتخابات، تنورش داغ شد و سیستم مجوزدهی اداره کل ارشاد هم به روی غلتک افتاد.
هادی 1 آبان 1392
واقعا برای این سایت متاسفم گه قدرت تفکیک امور را نداره
نا شناس 1 آبان 1392
برادر ارزشی!! جوانان نیاز به شادی و تفریح دارند. دوره شما جنگ بود ملت میرفتن جبهه تخلیه میشدن..الان شرایط عوض شده..توصیه میکنم فیلم "آژانس شیشه ای" رو دوباره ببین..فقط کلاش دستت نگیر بری وسط کنسرت...یا حق
بي نام 1 آبان 1392
آقاي عزيز سخن ور به جاي اين كارها اول خودت را اصلاح كن بعد بيا حرف بزن
علي 1 آبان 1392
دوستانی که برگزاری چنین مراسماتی را تایید می کنند ، لطف کنند یه خورده فکر کنند که چرا بعد از انتخاب روحانی این مراسمات در ساری و قائم شهر افزایش یافت؟
خواننده 1 آبان 1392
با سلام خدمت خبرنگاران محترم شمال نیوز
من واقعا متاسفم برای خودمان که با وجود این همه مشکلات در زندگی مردم، شما مطالب یک نفر افراطی رو منتشر می کنید! یعنی پخش موسیقی که وزارت ارشاد مجاز دونسته و نه این چند ماه اخیر که دهها سال است که فعال هستند به منزله فسق و فجوره!! چطور تونستید این همه توهین به مردم و شعورشون رو منتشر کنید؟؟؟؟
کدوم دین تو دنیا هست که تبلیقات واسه کالا و محصول را حرام بداند؟ مگر در دوران پیامبر بازاریان برای جلب مشتری با صدای بلند از کالاشون تعریف نمی کردن؟؟!! یا اینکه شما فکر می کنید اون موقع تو بازارهاشون هم مثلا خرما فروش پشت دکه اش بلند بلند قران می خوند!!!! این چه قیاسیه که شما می گیرید!!!
واقعا براتون متاسفم که دین رو اون چیزی می دونید که خودتون برداشت کردید و فقط خودتون رو مسلمون می دونید!!!
علي 1 آبان 1392
ما خواهان برگزار نشدن این موسیقی ها نیستیم و نمی گوییم که این موسیقی ها برگزار نشود ولی آیا در این ایام که قرار است کنگره شهدای مازندران و آن هم در ساری برگزار شود ، آیا برگزاری چنین کنسرت هایی درست است.
نا شناس 1 آبان 1392
گریه و زاری نداره ناراحتی؟؟

شمال نیوز از شما بعیده
ضابط 1 آبان 1392
جای شهید سید مجتبی علمدار خالی.. بود چهره شهر ساری رو می دید خیلی خوب می شد
ساروی 1 آبان 1392
چه ربطی داره اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ساری مرکز استان باید باید اینطور باشه. شما مثل اینکه تا حالا خواب بودی و ندیدی شهر های دیگه خیلی وقت بود کنسرت برقراره. اه اه ادمایی مثل جنابعالی با این افکار اشتباه باعث بدبینی و اشتباه مردم میشن.
محمد 1 آبان 1392
به عنوان یک بسیجی و ایثارگر و جا نباز می گویم این نویسنده درکی درست از جامعه ندارد
نا شناس 1 آبان 1392
امان از دست شما تندروها/ درود بر شهدا و سلام بر خانواده های رنجدیده و پاک شهدا
شریفی 1 آبان 1392
مگراین استان استاندار نداره پس چرا لب فروبسته است؟ مگرمدیرکل ارشاد فکر میکنه اگر پایبند ارزشها باشه این پست راازدستش میگیرن ؟
نا شناس 1 آبان 1392
لعنت بر کسی که به خون شهدا بی احترامی می کنه
نا شناس 1 آبان 1392
برادر عزیز اینها رو گفتی فرض درست ، راه حلتون واسه این همه جوون بیکار که دلشون خوشه به این جور مراسما چیه ؟
علی 1 آبان 1392
آقای پیروز پیمان چرا داری خودت را قاطی برخی از ماجرا می کنی که در حیطه کار و نقد و بررسی شما نیست شما اگر توانستی چالش های مهم را به تصویر بکشی اون مهمه نه چند تا کنسرت که سالیان سال است دارد اجرا می شود و منع قانونی هم ندارد .شما به جوانانی که از خیابان ها عبور می کنند و صدای ضیط ماشین شان بالاست توجه کردین ؟ چرا از آنها سوال نکردین که چه خبره خودتون آسیب نمی بینین؟ همه برای این کار جواب دارن آقا ما شادی نداریم ما تفریح نداریم عروسی های ما را که یک بار در زندگی اتفاق می افتد را قفل کردین مجبوریم برای تخلیه احساسات در گوشه و کنار شهر بر پا کنیم و ... همه اینا جواب جواناست پس منطقی حرف بزنیم شما جنگ و جبهه رفتین درود بر شما ما هم رفتیم سن ما در زمان صلح کفاف میداد پس فرقی با هم نداریم وظیفه مان را انجام دادیم چرا افراط در جنگ دیده ها هست نمی دانم !!!!!!!!!!!!!!!!!! خدا آخر عاقبت ما را ختم و بخیر کند
الـــــعــــبـــد 1 آبان 1392
با سلام
دوستان گرامی توجه کنن.نظرایی که می گذارید همه خونده نمی شه .
مسئولین ما گوششون به هیچ کس بدهکار نیست..اون ها حتی از شهدا هم طلب دارن.
حالا شما بگو امسال سال شهیده سیده طاهره هاشمیه
شما بگو چرا بیلبورد طاهره نیست
کو گوش شنوا
واقعا متاسفم برای کسانی که سمغ داغ در گوششون ریختن.
حسن 1 آبان 1392
اینو بدونیم که بیشتر آنهگهای حماسی و به یاد ماندنی نظام و انقلاب رو همین گروههای موسیقی نواختند و خواندند حالا چطور الان شدند ضد دین و ضد شهدا و ضد نظام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رحیم 1 آبان 1392
آقا سجاد خجالت بکش
سارا 1 آبان 1392
آقای پیروز پیمانی
تو کنسرت قبلی شهردار بود اگر اشکال داشت نمی اومد.تازه شهردار برادر شهیده و فکر کنم سه تا از برادراش شهید شدن
حالا شما باز بگو شهدا.یعنی شما از شهرداری که داغ دیده هست بهتر می فهمی؟
در ضمن رقص یعنی شادی و این در کجای اسلام حرام هست.مانیاز داریم که شاد باشیم و خودمون رو تخلیه کنیم.خدا هم شاد بودن رو دوست داره
زهرا 1 آبان 1392
به نظر من باید باشه.چون با این چیزا می تونن دهن مردم رو ببندن.کار دیگه که بلد نیستن.
نا شناس 1 آبان 1392
جناب پیمان خان آیا فقط مشکل شهر ساری اینه ، چند بار در باره کمربندی ساری تو وبلاگت مطلب نوشتی ؟ کجای وصیت نامه شهدا نوشته شادی بده ؟
نا شناس 1 آبان 1392
حالم بهم خورد از این ادبیات زشت نخ نما شده....
ناشناس 1 آبان 1392
با سلام
دوستان گناهی که در این مراسمات میشه همون رقص و پایکوبی جوونا هست اختلاط زن و مرد هست والا کسی مخالف شادی نیست کجای دین عزیز مون گفته شادی نکید اما شادی که با گناه باشه ایراد داره. دوستان مراسم جشن دیشب قائمشهر یک زن خونده و خوشا به حال مسئولین فرهنگی استان و شهرستان. خداییش بعضی مواقع ادم می مونه که مسئولین استانی فرهنگی زنده هستن تو استان. درسته هم مردم هرجا که نیازه تو میادین هستن اما دلیل نمیشه جایی قصوری هست کسی حرفی نزنه بخدا نه امام نه شهدا نه حضرت آقا و نه امام زمان (عج) راضی نیست همه مسئولیم پاسخگو و خدا به ما و به مسئولین رحم کنه
;کارشناس 1 آبان 1392
. زیرا هر چیزی به جای خویش نیکوست . ضمن ادای احترام به ساحت قدسی شهیدان والامقام ، برگزاری کنگره شهداء تا سه ماه دیگر ، نافی برگزاری کنسرتهای موسیقی ، نیست . دوست عزیز ! جامعه متشکل از انواع سلایق و علایق هست . قطعا افراط و تفریط همیشه مذموم است ، اخیرا بر اثر بی تدبیری و نابخردی مدیران فرهنگ و هنر استان ، برگزاری کنسرتهای پی در پی و بی حساب موسیقی پاپ ، در سطح استان و شهر ساری و تبلیغات محیطی عیر کارشناسانه و حساسیت زا ؛ باب شد . البته عده ای سودجو و رانتخوار از این طریق ، به منافع کلان و نام و نوایی هم ، رسیده اند ، که گروهی دلال و سفیه هم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آنان را ؛ مورد حمایت قرار می دهند و در سودشان سهیمند!!! لذا جلوگیری از برگزاری بی حد و حصر موسیقی پاپ و حمایت ، صیانت و ترویج از هنر موسیقی مقامی ، بومی و محلی استان ؛ از وظایف اصلی و بدیهی متولیان فرهنگ و هنر استان هست . بنابر این رعایت اصل اعتدال و میانه روی بهترین شیوه ، برای رسیدن به وضعیت مطلوب خواهد بود ؛ نه عدم برگزاری کنسرتهای موسیقی !
امین 1 آبان 1392
چشم! ازین به بعد بنده دست زن و بچه ام رو میگیرم هفته ای هفت شب می برمشون به عنوان تفریح با هم های های به حال بدبختیامون و فقرمون و درد و رنج و بیماریمون گریه می کنیم تا روح امثال آقای پیروزپیمان در ارامش باشه!!
ما ملت که آدم نیستیم!! هستیم؟
بچه 7 ساله من که ادم نیست! هست؟

ما ملت ساروی ساخته شدیم واسه رنج فقط!
نا شناس 1 آبان 1392
دنبال چي هستيم؟ همين كه اين كامنتا رو بخونيم اونم تو سايت شمال نيوز كه داعيه اصولگرايي داره نشون دهنده نظر مردم در مورد اين مسائل فرهنگيِ. شما هم برادر نويسنده دفاع مقدس سعي كن از اونهمه فداكاري و ايثار توي جبهه ها تصوير درستي ارائه كني چون فقط در اون صورت كه ميتوني مخاطب داشته باشي نه اينكه كنسرت تعطيل بشه كه شايد كسي بخاطر اينكه كنسرتي وجود نداره به كنگره شهدا بياد... مطمئنا جبهه و دفاع مقدس خيلي حرفا براي زدن داره كه هنوز هم باقي مونده منتها چون افرادي مثل شما با بودجه دولتي متولي اين امر شدن كمي مهجور مونده... حرف اون دوست رو كه گفت: در تهران هم با وجود هزاران شهيد و عالم ...كنسرت برگزار ميشه پس بيا و كاسه داغتر از آش نباش و آروم بگير برادر
سید 30 مهر 1392
مملکت اسلامی یعنی غم وغصه ،یعنی ماتم یعنی لباس سیاه ،یعنی همیشه احساس گناه کردن یعنی .................!!؟؟
بسه دیگه ایقدر از اسم شهدا خرج نکنید به خدا اگر شهدا خودشان پیشمان بودند ایگونه اظهاری نداشتند. بعضی ها کاسه گرم تر از آش شدند. شهدای عزیز جان دادند تا ما آزاد باشیم ،شاد باشیم و به آنها افتخار کنیم.
فقط شما می فهمید بقیه هیچ!!!!!!؟؟؟
حمید 30 مهر 1392
برادر فکر کنم خیلی حالت خوبه تو این دوران فلاکت بار ....میدونی چرا حالت خوشه چون وقت داری به امر و نهی بپردازی .... گناه ؟؟؟؟؟؟ اصلا میدونی گناه چیه ؟؟؟ گناه سکوت شما در خوردن حق همین مردمه برادر نه کنسرت رفتن اونم مجوز دار اونم تو جمهوری اسلامی .... شما میدونی اگر یکی از این افرادی که میرن کنسرت از اینکه به اونها تهمت شرکت در مراسم گناه زدی از تو مومن راضی نباشند چوب خط گناهات پیش خدا پر میشه ....پیامبر خدا ببین در مورد موسیقی چی گفته ؟؟؟ این بده که یه خانواده با هم یرن کنار هم خوش هستند .... اصلا میخوای هر ماه تو سینما سپهر ساری مراسم میزاریم مردم بیان از بد بختی نداری و گرونی و هزار کوفت دیگه بگند پشت میکروفون بد همه هم گریه کنند .. ها این خوبه نه .... آقا به تفریحات سالم مردم کاری نداشته باشید دین داری این نیست ... ببینید مردم در انتخابات به چه طرز فکری رای دادند هنوز گوشی نیومد دستت... مردم به شخص رای ندادن مردم از ترس افراط به معتدل رای دادند ... کاش به جای وای وای گفتن کمی انرژی میزاشتی جلوی رانت های ادارات و کاغذ بازی ها و درست کردن وام برای فلان آقازاده و اینها را میگرفتی اینها بیت الماله اینها حقه نه کنسرت اونهم تو نظام ما که مجوز داره ... امیدوارم شمال نیوز تمام نظرات را تایید کنه تا ببینیم طرز فکر مردم ما هم مثل این آقاست یا نه ؟
صمدی 30 مهر 1392
خبر گزاری شمال نیوز شما که خبر فوق را از وبلاگ شخصی فردی در سایت خودتان گذاشته اید چرا نظر سایت خود را در مورد اجرای کنسرتهای خیر بیان ننمیکنید؟؟؟؟؟
صمدی 30 مهر 1392
حرف جناب پیروزپیمان کاملاً متین و سنگین و بجا بود و ما امت حزب الله حمایت جدی خود را بر علیه این جریان ضد فرهنگی اعلام می داربیم
نا شناس 30 مهر 1392
اصلا حق با تو. یه سوال دارم بهش جواب بده؟ افرادی که در جبهه جان خود را در راه ازادی وطن دادند متولدین قبل از دهه 50 هستند ولی کسانی که امروز کنسرت می روند و به قول شما به شهیدان اهانت می کنند(البته به نظر شما) متولدین بعد از دهه 50 هستند. به نظر شما اشکال کار کجاست؟ من به شخه اعتقاد دارم این فریادها به خاطر حفظ فرهنگ شهدا نیست بلکه حفظ کرسی مورد تهدید قرار گرفهه شماست. یا حق. شمال نیوز خواهشا در این متن به کسی توهین نشده. فقط دغدغه ها گفته شده. چاپش کن.
نا شناس 1 آبان 1392
چرانگاه یک جانبه سیاسی دارین این موضوع ربطی به دولت جدید وقدیم نداره ذائقه مردم عوض شده
سعید 1 آبان 1392
واقعه آقای شهردار روی هر چی برادر شهید رو سفید کرد.
علی 1 آبان 1392
شهدا شرمده ایم.
سروش 1 آبان 1392
با سلام . واقعا از آقای ابراهیمی مدیرکل محترم ارشاد استان بعید به نظر می رسید این جور مدیریت.
متین 1 آبان 1392
جناب آقای سجاد پیروزپیمان از نگارش خوبتان بسیار متشکرم.
اقصی 1 آبان 1392
سلام خدمت دستندرکاران این سایت: از این که این همه نظر مخالف رو انعکاس دادید متشکرم. چون مردم با این کار شما بیشتر به مظلومیت شهدای این استان پی میبرند. در آخر هم از آقای پیروزپیمان متشکرم که یک تلنگری به این مسئولینی که خود را به خواب زدند زد.
علمدار 1 آبان 1392
جناب رمدانی لطفاً وجود داشته و این کامنت را تایید کنید. همه ما می دانیم که چه کسانی پی گیر کنسرت ها بوده و هستند. همه و همه اطرافیان جناب ... همه ی ما به این قضیه اشراف داریم.. خودمان را گول نزنیم
عباسی 1 آبان 1392
فرزندان مسوولینی که با برش پدر و یا دامادهای مسوولینی که با برش برادر خانم پیگیر این جور مراسمات هستند، بیایند و جواب خون ده هزار شهید مازندرانی را بدهند
مهدی 1 آبان 1392
دیشب تو مراسم احسان خواجه امیری تو سینما سپهر چندین نفر را دیدم که مشروب خورده و مست بودند و بوی بد مشروب فضا را گرفته بود. حتی یک نفر را مسوولین انتظامات دستگیر کردند که به یک دختر بدحجاب متلک گفته بود
نا شناس 1 آبان 1392
در جواب همه ما می دانیم که چه کسانی پی گیر کنسرت ها بوده و هستند همه و همه اطرافیان جناب ... همه ی ما به این قضیه اشراف داریم.. خودمان را گول نزنیم ، خوب این چه ربطی داره بقیه هم یاد بگیرن کارای دیگه انجام بدن واسه این شهر - نه تنها رقابت واسه این جور کارا اشکال نداره خوب هم هست . چون هم به نفع مردمه و هم اینکه مردم می بینند کیا شعار می دند کیا عمل می کنند .
جمالی 1 آبان 1392
باسلام خدمت دست اندرکاران سایت محترم شمال نیوز ضمن تشکر ازشما واقای سجاد پیروز پیمان بخاطردقدقه هایی که برای حفظ ارزشهای اسلامی دارید./ انشاالله که مسئولین به وظیفه شرعی وقانونی خودعمل میکنند./
محمدی 1 آبان 1392
تورو خدا بس کن بگذارید مردم دلخوش باشند کدام گناه
گناه رو توداری دنبال میکنی که تهمت به مردم میزنی
علی ایمانی 1 آبان 1392
افراط و تفریط همیشه مضر بوده است . سئوال اینجاست که چرا آقایان قبلاٌ مجوّز برگزاری اینگونه مراسمات را نمی دادند، در عرصه شو بیزنس در زمان انتخابات ، اینگونه کنسرتها به سادگی و اخیراٌ به وفور در به اصطلاح مرکز استان برگزار می گردد . آیا دیدگاه مسئولین تغییر کرده است . سیاستهای قبلی اشتباه بوده است یا سیاستهای کنونی ؟
زینب السادات 1 آبان 1392
خدا می داند که این کنسرت هایی که برگزار می شه، چقدر گناه در آن رواج پیدا می کنه ... آقای ابراهیمی مدیرکل محترم ارشاد به قول نگارنده ما پای منابر شما بزرگ شده ایم... شما استاد اخلاق ما بودی... جلوی این سیاست زدگی فائق بر استان را بگیرید... خواهشاً با به سفارش کردن های این و آن اعتنا نکنید و انقدر به این موسسات بی بنیه مجوز ندهید که فردا باید پاسخگو باشید
نا شناس 1 آبان 1392
مجلس گناه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جناب نویسنده من هم مسلمان هستم و تو هیچ جای دین من نوشته نشده نشستن و گوش دادن به کسی حرامه. اما تهمت زدن حساب سنگینی داره
نا شناس 1 آبان 1392
مگر خانواده شهدا و شهدا با موسیقی مجاز مشکلی دارند که اینگونه موضع گیری می کنید
بب 1 آبان 1392
آقا مارو ببخش ما که پول نداریم بریم ببینیم همین مسئولین به اتفاق خانواده اولین نفر هستن خانواده های شهدا جسارت نشه اینا همه بهونه اسم در کردن مطلبی بزنن و جو سازی کنن مردم مازندران غیور مردان خود را فراموش نمیکنند
ایمان 1 آبان 1392
آقای کاسه داغ تر از آش برادر آزرده خاطر جناب آقای سجاد پیروزپیمان
خیلی خلاصه
آن مرد که به خاطر این اینگونه ادبیات رانت در اختیار جنابعالی و امثال جنابعالی قرار می داد رفت ....
خواهشا سکوت اختیار کنید که 8 سال بیش از حد سخن بر زبان جاری ساختید ...
بهتر است جنابعالی و همفکرانتان به فکر ایمان و اسلام خود باشید که ایمان و اعتقاد این ملت با فرهنگ و اصیل ایرانی - مازندرانی هرگز با اینگونه حرکات فرهنگی متزلزل نخواهد گشت ...
جنابعالی به فکر دنیا و آخرت و بهشت خودت باش که نجات دیگران از جهنم پیشکش ...
ضمنا یاد اوری می گردد برای تو و امثال تو که وقتی از مسوولین یاد می کنی فراموش نکنی که اکثرا از خانواده شهدا هستند...
مفید اسماعیلی 1 آبان 1392
اگر جنازه مرا آوردند مرا در کنار فقیر ترین فرد محل دفن کنید تا جسمم در آرامش قرار گیرد.. شهید سلیمی از جویبار/تاریخ شهادت: آبان 1359
سجاد عزیز سلام!
همه ی پیغام های مربوط به مطلب شما که بنده می دانم از سر اخلاص آن را نوشتید،خواندم...
به شما که یک جوان 27 ساله هستید تبریک می گویم که انگشت روی افراطی گذاشتید که در پی تفریطی نضج گرفته... به نظرم باید در حوزه فرهنگ از هر گونه افراطی گری پرهیز کرد.. امروز یکی از بلا های فرهنگی که ما را از اصل مان دور می کند افراط در حوزه هاییست که ضرورت آن ، آنقدر نیست که این همه هزینه برایش شود.. دوستی در پیامش گفت: "برادر عزیز اینها رو گفتی فرض درست ، راه حلتون واسه این همه جوون بیکار که دلشون خوشه به این جور مراسما چیه ؟"
به نظرم در این پیام هزار ها حرف و مقاله یافت می شود...
پیشنهادم به همه ی دوستان این است بهتر نیست در سال حماسه سیاسی و اقتصادی در پی پاسخ سوال دوستمان باشیم؟
از شما برادر عزیز و همچنین دوست خوبم که باعث شدید بنده برای پاسخ این سوال ساعاتی را بیندیشم و به دنبال راه حلش باشم سپاسگزارم... ارادتمند شما.. مفید اسماعیلی سراجی
نا شناس 1 آبان 1392
سجاد جان تابلو هست که چند تا کامنتها را خودن گذاشتی. نکن برادر نکن. شهدا اهل کلک زدن نبودند ازت راضی نیستند
نا شناس 1 آبان 1392
براي انتشار چنين مطالب سخيفي براي سايت شما واقعاً متأسفم. چون ايشون خودش از اين برنامه ها خوشش نمياد بايد اين مراسم را لعو و لعب تشبيه كنه؟ از بس از ياد و اسم شهداء بهره برداري شخصي و گروهي كرديد بريد استقبال مردم از كنسرت و كنگره شهدا را با هم مقايسه كنيد. يكي از دوستان تعريف ميكرد بنده هر وقت به كشورهاي مسلمان سفر ميكنم به نمازجمعه ميرم ولي در كشور خودم نميرم چون اونجا همش از مهربوني، محبت ، آرامش ، آرزوي خوب براي خود و ديگران، خدا ، پيامبران و امامان و دعا براي آگاه شدن نا آگاهان صحبت ميشه اما در مملكت ماااا............شهدا هميشه زنده ان و نيازي نيست به بهانه گراميداشت ميلياردها خرجهاي بيمورد انجام داد و امثال اين آقا هم كاسه داغتر از آش بشن. اميدوارم مطلب بنده رو نشون بديد.
نا شناس 2 آبان 1392
حساس نشو حساس نشوبرادرمن مر خودم بسیجی هستم مردم نیاز به شادی دارندبرادر من.مصطفی طاهری پهنه کلائی
رضا 2 آبان 1392
اقای سجاد پیزوز پیمان
برادری که سعی می کنی نظیر همفکرانت با ترویج روحیه توحش گرایی به عنوان متولی فرهنگ در جامعه اصیل ، ناب و هنرمند پرور نظیر مازندران نقش ایفا اکنی روی سخنم با شماست
چند صباحی است ورق برگشت خورده و به همت این ملت پاک و عزیز خصوصا مازندرانیهای سربلند که تو بخاطر حضور در یک کنسرت فرهنگی آنها را مفسد خطاب می کنی اوضاع و سازو کار کمی تغییر پیدا کرده ...
می دانم و با تفکر تو و امثال تو آشنا هستم که هر از گاهی سعی می کنید با توسل به دامن پاک شهدا مطاعی از این بازار برای خود دست و پا کنید و با هیاهو و غوغا سالاری که ای وا ی مصیبتا اسلام به خطرافتاده اندکی مورد توجه قرار گیرید و البته توسط اربابان خود مورد تقدیر و تشویق قرار گیرید ... ولی برادرم که داعیه اسلامت ، فرهنگت ،ایمانت و ... از خود شهدا هم فراتر رفته البته در مقام حرف باید بدانی دیگر این تفکرات پوچ و گفتار قرون وسطایی تو و امثال تو خریداری ندارد و همگان با عوام فریبی کارهای شما آشنا هستند .... ما از همان حضرات بزرگوارجناب آقایان طبرسی و نظری خواهش می کنیم که با حمایت پدرانه خود از برگزاری چنین حرکات فرهنگی مانع از خروج جوانان ما برای دیدن چنین کنسرت هایی به خارج از کشور شوند که همانا مفسده ای که در ان است هزاران بار بدتر است و باز هم طلب همت از آن بزرگواران داریم تا بساط نامیمون عوام فریبی و شیادی امثال جنابعالی را از این مرزو بوم خصوصا مازندران همیشه سربلند بر چنینند ....
مردم مازندران همیشه اگاه هستند و هرگز فریب گفتار نابخردانه و جاهلانه امثال تو که طلب طبرستانی بی فرهنگ و عقب مانده را دارید نخواهند خورد...




محمدی 2 آبان 1392
ضمن تشکر از مدیر محترم شمال نیوز بابت شجاعتی که در انتشار این مطلب به خرج داد..

مدیرکل محترم ارشادجناب ابرهیمی ! لطفا هنر از دیدگاه مقام معظم رهبری که در در سال 77 توسط چاپ و نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد را مرور بفرمایید و اجرا نمایید. تا حال فرهنگ اسلامی استان مساعد گردد و بهبود یابد.
نا شناس 2 آبان 1392
سلام کفن پوشان کفن رو از خشکشویی گرفتندخدا به داد برسه
امیر 2 آبان 1392
سلام به شما سایت وزین شمال نیوز وتشکر از اینکه به همه نظرها بها می دهید پیمان جان سلام پیمان جان بیدار شود از نسلی حرف می زنی که تغییر ذائقه دادند چرا حرفهای تلخ می زنی ؟؟؟؟ چرا دم از شهدا می زنی ؟؟؟ ایا هنوز می خواهی بری سر قبر شهید علمدار زجه بزنی !!! این مسئولین این مردم البته بخش اندکی که ادعای روشنفکریشان از روحشان ضعیف تر است دوست دارند پاپ بشنوند شهری پراز مانکن داشته باشند نمی بینی زنانشان چطور لباس می پوشند هنوز حرف از شهدا می زنی مگر هیس بزرگ مسئولان فرهنگی کشور را نمی شنوی که دم از شهدا زدند ممنوع شاد شاد شاد حرفهای ماهواره ای بی بی سی ووآ بزن پیمان جان!! حریم سلطان را می شناسند حریم بچه 14-15رساله بچه محلشان را نمی شناسند در و دیوار را لطفا از شهدا پاک کنید عکس جمونگ و رقاصها را بزنید عکس .... را بزنید حیف شهدا نیستند اینها ببینند پیمان تو از شهدا خوشت میاد مب دونم از رقاصی بدت میاد بذار شاد باشند اگر این جونا تو این مراسمها مست نکنند کی مست کنند!!
وحید 1 آبان 1392
آقای سجاد پیروزپیمان ، برادر مسلمان
روی سخنم با شماست ...
پیش از نگارش جند سطری در خصوص رنجنامه پر از ریا و تزرویر جنابعالی باید به عرض برسانم نیازی نیست برای انتشار هر هرزنامه ای زحمت پاسخ از سوی این ملت با فرهنک (خصوصا مازندرانیهای فهیم ) تقبل شود ولی بد نیست جوابی مختصر برای یادداشت جنابعالی تقدیم گردد...
جند صباحی است به میمنت حماسه عظیم این ملت فهیم سازو کار کمی تغییر کرده که ضاهرا خوشایند نان به نرخ روز خورهایی نظیر شما و همفکران شما نیست که به خود همجون گذشته اجازه می دهید در مورد هر مسئله ای فریاد وا مصیبتا اسلام در خطر است سر دهید که شاید مطاعی از این بازار نصیب خود سازید... ولی برادرم بدان که این ملت بیدار است و دیگر همجون گذشته فریب سخنان عوام فریبانه جنابعالی و همفکرانتان که برای پیشبورد اموراتتان به دامن پاک شهدا متوسل می شوید را نخواهد خورد و در مقابل افکار قرون وسطایی،طالبانی و سعید امامی وار تو و همفکرانت ایستادگی خواهد کرد.بار اول با تذکر و ارشاد و در صورت تکرار به طرق دیگر .از حضرات جناب آقابان طبرسی و نظری خواهشمندیم پدرانه از این اقدامات فرهنگی حمایت نمایند که در غیر این صورت خروج جوانان ما برای تماشای چنین کنسرت هایی به خارج از کشور خود مفسده ای بس عظیم است . دوست عزیز آقای پیروز پیمان بدان گه اگر شهدای جلیل القدر خطه مازندران نظیر شهید طوسی و عبوریها امروز بودند قطعا جنابعالی و همفکرانتان از طرد شدگان آن بزرگان بودید... بار دیگر جنابعالی را دعوت به تعقل و تفکر می نمایم و برادرانه نصیحت می کنم که با افکار دون مایه خود که همجون قطره ای در مقابل سیل است بیش از این خود را ملعبه و بازیچه دیگران قرار ندهید .
سرافراز باد ایران - سربلند باد مازندران
نا شناس 1 آبان 1392
اسلام دین غم نیست دین گناه نیست تعبیر بد از اسلام نکنید که تصور بد به دنبال دارد شادی خوبست اما بدون گناه.این که اخلاق رعایت نشود عقل هوشیار نباشد شادی نیست این بی بند باریست.شهدا رو دوست داریم مدیونشونیم اما شهدا رو بهانه نکنیم تا برانیم.همه چیز رو با هم قاطی نکنید تا به چیزی برسید.
محمود 1 آبان 1392
برادر عزیزم مفید اسماعیلی سراجی (فرمانده عزیزم در گروهان دوم از گردان حمزه سیدالشهداء از لشکر همیشه پیروز 25 کربلا) سلام
راستش نه کنسرت بد است نه کنگره های شهدای عزیز هر دو خوبن و بجا آنچه بد است افراطی و افزاطی گری که متاسفانه امروزه هر کسی به اسم حمایت از خون شهدا و یا ... به جامعه تلقین می کنند و فرمانده عزیزم باور کن که این افراد با رفتارشان عزت و عظمت خون شهیدان را در مقابل بخشی از جامعه قرار می دهند که مورد تایید نیست
معتمد 2 آبان 1392
با سلام خدمت دوستان عزیز،من خود برادر شهید هستم و اهل موسیقی مشکل ما نداشتن فرهنگ اسنفاده از اماکن و فضای فرهنگی و هنری است چرا باید برنامه کنسرت در ساری.... خارج شود وهیچ اختیاری نداشته باش.باور کنید من خود در این کنسرت بودم کنسرت های موسیقی اتریش هلند آلمان و دیگر جا را ببینید با بهترین لباس و منظم ترین حالت فقط و فقط به موسیقی گوش می دهند اما ما؟
نا شناس 2 آبان 1392
سلام به همه منتظران مهدی موعود ، به قول شهید مهدی زین الدین ، در زمان غیبت منتظر به کسی میگویند که آماده شهادت است ، پس سلام به همه آنانی که آماده ی شهادت اند
عزیز دلم نائب المهدی امام خامنه ای می فرمایند ؛
*هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این جوانان شهیداست.
*آنچه مهم است حفظ راه شهداست،یعنی پاسداری از خون شهدا،این وظیفه اول ماست.
* نمک شناسی حق شهدا این است که در راهی که آن ها باز کرده اند،حرکت کنیم.
*امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
*هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

*شهادت بالاترین پاداش و مزد فی سبیل الله است ..
شهید حسین کفایی بجستانی :
شما همیشه باید دو نقش را ایفا کنید : یکی اسلامی بودنِ خودتان و یکی اسلامی نمودنِ محل کار و زندگی تان .
همیشه با خلوص نیت و وحدت کلمه به یاری امام و اسلام بشتابید ، در عمل باید خلوص نیت و وحدتتان را نشان دهید .
(آقا سجاد بی ادبی بعضی هارو من به جون میخرم.شما به راهت ادامه بده.خیلی ها پشتی بان شما هستن.کور شود آن که نتوان دید.شما سعی خودتونو کردید خاه پند گیرند خواه ملال.یهعلی برهدر.)
برادر شهید 2 آبان 1392
سلام به دوستان عزیز با نگاه افراطی به ای قضایا نگاه نکنیم . بنده خودم برادر شهید هستم و برادر دیگرم نیز جانباز جنگ است همین الان هم از کنسرت فرزین آمدم خیلی هم خوش گذشت اگر بلیط آن 200 تومن هم بود برای شادی و تغییر روحیه خودم و خانواده ام لازم بود شما مگر چه کار کردید برای خانواده شهدا که کاسه داغ تر از آش میشوید مگر شادی مردم و فلسفه شهادت روبروی هم قرار دارند که میخواهید آن را نفی کنید . اصلا با توجه به روحیه فعلی جامعه که دستاورد دولت قبل میباشد و حمایت تمام قد همین افراطی ها از دولت قبل شادی باید به بدنه جامعه تزریق گردد . دوران افراطی گری تمام شده و امثال شریعتمداری کیهان باید بازنشسته برای تمام عمر شوند
رضا 2 آبان 1392
با سلام به سایت وزین شمال نیوز

همه ما در این روز عید عزیز دست را به سوی حق باریتعالی دراز می کنیم و دعا می کنیم که خدایا به عظمتت تو را قسم می دهیم که شر این افکار طالبانی و قرون وسطایی امثال پیروزپیمان ها و همفکرانش را از سر این ملت با فرهنگ و غیور مازندران کوتاه بفرما

سایت شمال نیوز لطفا این مطلب را درج بفرمایید تا با آمین این ملت غیور امثال آقا سجادها متوجه جایگاهشان بشوند
کلاسیک گیلان 2 آبان 1392
سلام
این نویسنده مطلب حالش خوب نبوده
خدا شفا بده
شما هم دعا کنید
نا شناس 2 آبان 1392
برادر عزيزي كه اين متن را نوشتي، اگر براي انقلاب تلاش كردي دمت گرم، اگر جبهه اي هستي دمت گرم و اگر جانباز هستي دمت بيشتر گرم ولي خدايي نگرانيت از رواج كنسرتها بخاطر اسلام هست يا آجر شدن نانتان؟ ميدونيكه هزينه كنسرتها از جيب شخصي تأمين ميشه ولي با سوء استفاده از عنوان شهدا و گراميداشت آنان چه پول توپولي از بيت المال هزينه ميشه، فقر و نداري مردم را بي دين ميكنه يا كنسرت؟ آيا همه آنطور كه شما دوست داريد بايد زندگي كنند؟ فكر ميكنيد اگر كنسرتها تعطيل شود همه سر از مسجد در مي آوردند ؟ در شهر من بابل كنسرت حتي در حد يك سنتور همه برگزار نميگردد ولي برو آمار وحشتناك طلاق اين شهر را ببين، برو آمار اعتياد را ببين، برو آمار مصرف چندهزار ليتري مشروبات الكي در هر روز را ببين، افزايش تعداد زنان بدكاره بماند، اينجا كه كنسرتي نداريم، اسم اين شهر را كه ميگويند دارالمومنين، چشم خود را به حقيقت نبنديد و انتظار نداشته باشيد مردم مثل شما فكر و رفتار كنند،، واقعاً نگران چه هستي برادر؟
نا شناس 3 آبان 1392
ادم هایی مثل شما تا کی میخواهین از ارزش و منزلت شهدا و جانبازان و ایثارگران برای بیان نظرات شخصی خود خرج کنید.
چرا اینقدر خودخواهانه اظهار نظر میکنی؟مردم هم قدر شناس انقلاب،دین وشهدا هستن.
احمد 3 آبان 1392
آنهایی که از این مطلب برافروخته شدند باید بدانند ابن نویسنده نطر قلبی اش را گفته چرا اینهمه اعتراض دارید واقعا دیکتاتورید بسیجی یعنی همین که همه چیز را بجان بخرد ولی شما چی؟ ترسوهایی که دم از آزادی می زنید
نا شناس 2 آبان 1392
تقدیم به برادر سجاد پیروز پیمان که ایول داشت حرفت به مولا!!
هیچ خبری اینقدر کامنت نداشت امشب! خدا کنه پوست فحش خوریت کلفت باشه.. من که بودم می ترکیدم.. البته ببخش اون آقایونی که تو رو اشاعه دهنده ی افکار وحشیگری در جامعه دانستند.. من از شما تشکر می کنم که باعث شدی.. امشب بفهم که چه کسی وحشی گری را در جامعه رواج میدهد!!چون نوع ادبیات به کار رفته این آدم ها منو متوجه ساخت که چه کسی ... است! و اما واسه دلگرمی شما این شعر را از عشقم حضرت مولانا برات می نویسم:
من به هر جمعیتی نالان شدم...... جفت بد حالان و خوش حالان شدم
هر کسی از ظن خود شد یار من.... از درون من نجست اسرار من
سر من از ناله ی من دور نیست..... لیک چشم و گوش را آن نور نیست
نیست... نیست... ولله نیست.. نیست باور کن اخوی..
کسی که حرف شهید زدن را اشاعه وحشیگری در جامعه میدونه.. جدا نور تو وجودشه؟؟؟
حضرت مولانا در ادامه می فرماید:
محرم این هوش جز بیهوش نیست....مر زبان را مشتری جز گوش نیست
...
در نیابد حال پخته هیچ خام... پس سخن کوتاه باید والسلام
و اما کامنت گذاران توهین گر.. به خدا این پسر جوون که در بالا گفتن 27 سالشه حرف حسابی زده.. یکی تو کامنت گفت 200000 هزار تومن دادم بلیط خریدم.. یکی هم گفت باید درد ناشی از گرانی را با شاد کردن مردم با کنسرت بر طرف کنیم... همین بالا نوشته... بخونید! جدا اونی که 200000 هزار تومن داد رفت کنسرت درد گرانی داره... با این حساب ...به نظرم کنسرت برای دردمندان نبود واسه دردآفرینان بود
1 3 آبان 1392
جناب آقای پیروزپیمان// قلم آتشین شما باعث آزردگی خاطر دل نامحرمان و نااهلان و بیگانگان شد.. همان هایی که در لباس و نماد دین تیشه به ریشه اصول اسلامی زده اند.. همان هایی که دایه دار فرهنگ و رسوم مردم مازندران اند ولی پس تنها پس از چند وقت از گذشت عمر دولت جدید رنگ اصلی خویش را باختند/آقا سجاد در نظرات خواندم که شما را چگونه و با چه ادبیات نادرستی یکسری از نااهلان که تعدادشان هم اندک است و فقط کارشان در سایت های مختلف کامنت بازی و به زیر سوال بردن اصول است، شما را زیر سوال بردند.. لازم به ذکر است که عنوان کنیم، این طرز فکر فقط بر ای شما نیست و شما حرف خانواده ی بزرگ شهدا و ایثارگران و بسیجیان استان را با قلم تان بیان کرده اید. درود خدا بر شما.. با ناسزا گفتن و فحاشی این گونه افراد مقابله کن و اصلاً ناراحت نشو که دست شهدا پشت و پناهت است. به راه پاکت ادامه بده و سبب شادی دل شهدا شو.. «جمعی از امت حزب الله»
سلیمی 3 آبان 1392
دوستانی که ادعای روشن فکری دارند چرا با الفاظ زشت و نادرست تفکرات یک جوون نسل سومی را زیر می گیرند. سمت حرفم به همان دوستانی است که فقط ادعا دارند ولی در عمل فقط انسان را به فحش و بدگویی متهم می سازند. جناب پیروزپیمان به حرف این دست ساده لوحان و دنیا پرستان توجه نکن
اکبرزاده 3 آبان 1392
خیلی جالبه یکی میگه تو این گرونی ها باید کنسرت بزارن تا مردم شاد بشن... آره درست می گه ولی چه کسانی به کنسرت می رن؟؟؟؟

کنسرتی که بلیطش از 70 تومن شروع میشه الی ... کدوم قشر متوسط و فقیر جامعه می تونه دسن زن و بچه ش رو بگیره بره کنسرت؟؟؟ با این قیمت بلیط؟؟؟

آیا واقعاً همانطور که دوستان گفتن کنسرت مال مردم عوامه یا مال یکسری سرمایه دارای شهر که دولت داره زمینه عیش و نوش رو براشون فراهم می کنه و بساط بعد از مشروب خوریشون می شه به کنسرت رفتن...
اگه دروغه بگید که دروغه دیشب تو کنسرت فرزاد فرزین چند نفر مست کرده بودن؟؟؟

واقعاً متاسفم برای دوستان اصلاح طلب و اعتدال گرای خودم که چگونه و با چه ادبیاتی با گذاشتن چنین کامنت هایی به شهدا توهین می کنند...
باید هم وضعیت اینچنینی پیش بیاد .. وقتی خانواده امام از نوه شون حمایت می کنن... بروز چنین کامنت هایی طبیعیه..

کجای کنسرت های ما با شعور و اسلامی برگزار می شه؟؟؟؟

چرا لال مونی گرفتین؟؟

فقط دارین دری بری و حرف های زشت می زنید...
العبد 3 آبان 1392
اونی که نظر گذاشته و گفته من برادر شهیدم و دست زن و بچه ش رو گرفته و رفته تو کنسرت، همه چی به کنار ... برادر شهیدش راضیه که تو چنین مراسمی رفته؟ کنسرتی که شده محل قرار گذاشتن های دوست دختر و دوست پسرها/ به این فکر کرده که یک دختر و پسر دبیرستانی پول تو جیبی ماهیانه شون چیزی حدود 50 تومنه، چظور می تونن 80 تومن پول بلیط بدن.
پس نتیجه می گیریم قشر متوسط جامعه هم نمی تونستن برن کنسرت.
در آخر آیا تراکم چنین کنسرت هایی به این شکل مناسبه؟
خلیلی 3 آبان 1392
آقای عبوری عزیز

حاج مهدی بزرگوار

شهردار پرتلاش ساری

به این موسسات درپیت اجازه ندهید که تابلوهای شهر را تسخیر کنند و عکس خواننده هایی که تو غنا خوندن خواننده های لسانجلسی جلوشون لنگ می اندازن را بر سر این بیلبوردها بزنن

حاج مهدی از شما انتظار بیشتری داریم
امیر 3 آبان 1392
سلام ببخشید باز دلم گرفته یک جمله می گم !!! برادر پیمان جان من همه توهینهای این ادمهای کوچیک رو خوندم خوشابحالت برای ما دعا کن چون افکار این ادمهایی که جای قران موسیقی پر کرده ساحل قلبشان ... شده می خواهی بزنی تو برجکشون بیخیال اینها راه ... را پسندیدن چون معتقدند بهشت جای ادمهای مثبته ولی جهنم حال می ده چون تمام .... اونجا دور هم هستند این مخالفان تو وافکار تو از این قماش هستند
نا شناس 4 آبان 1392
شادبودن هنراست وشادکردن هنری والاتر،بستگی به این داره که شادی راچگونه معنی کنی ودر چه چیزی ببینی،شادی یک احساس است وامردرونی ،بروخوش باش.
م ح 5 آبان 1392
واقعا در فكرم از كار اين مردم اينطور ي مي كنه ما نداريم داريم از كوشنگي ميمريم اينطور براي بليط مبلغ 60 هزار تو مان ميدهند تا بروند كنسر ت ببينند واقعا عجيبه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.424 seconds.